ARAP APIŞTI KANYONUATÇAYENİPAZAR – ÇAKIRBEYLİ KÖYÜ ORGANİK PAZARI
HER GÜN

PROGRAM:
    Sabah saat 07.00 den itibaren siz değerl misafirlerimizi belirlenen noktalardan alıyoruz ve yolculuğumuz başlıyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin desteği ile organik ürünlere satış önceliği verilen köy pazarının bulunduğu ÇAKIRBEYLİKÖYÜ'ne gidiyoruz. Aynı zamanda eski Başbakanlardan ADNAN MENDERES'in de köyü olan bu köyde hem köylü kadınların kendi ürettiği yöresel yiyeceklerden satın alıp parkta kahvaltımızı yapıyor, hem de pazarı gezip alış veriş yapmak için serbest zaman veriyoruz. Zamanımızın sonunda aracımıza yerleşip YENİPAZAR'a geçiyoruz. Yenipazar'da KURTULUŞ SAVAŞI yıllarında yöredeki KUVA-Yİ MİLLİYE birliklerinin lideri olan YÖRÜK ALİ EFE'nin müzeye dönüştürülen evini, evin bahçesindeki mezarını ve anıtını ziyaret ediyoruz. Ardından BOZDOĞAN'a doğru yola çıkıyoruz Öğle yemeğinde ünlü MANDA KAYMAKLI BOZDOĞAN PİDESİ yedikten sonra kanyona doğru yolumuza devam ediyoruz. Kanyona ulaşınca grubumuzu bekleyen tekneye biniyoruz. ve kanyon gezimiz başlıyor. Yaklaşı 6 km uzluğundaki doğa harikası kanyonu yaklaşık 2 saatte tekne ile gezdikten sonra tekneden iniyor ve çay kahve molası için serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanıımızın sonunda aracımıza yerleşip güzel anılar eşliğinde dönüş yolculğumuza geçiyoruz. Yolda verilecek olağan molaların ardından akşam İzmir'e ulaşıyoruz.

Bir sonraki EGEDEN TURİZM organizasyonumuzda buluşmak üzere vedalaşıyoruz...