AŞIKLAR ŞELALESİ AYVALIK CUNDA TURU
HER HAFTA SONU / GÜNÜBİRLİK

PROGRAM :

Sabah saat 07.30 dan itibaren belirlenen noktalardan siz değerli misafirlerimizi aracımıza alıyoruz ve yolculuğumuz başlıyor. Yolda uygun bir yerde vereceğimiz kahvaltı ve ihtiyaç molasının ardından Dikili'nin Nebiler köyü yakınlarındaki AŞIKLAR ŞELALESİ'ne ulaşıyoruz. Şelalenin hüzünlü öyküsünü öğrendikten sonra 2 şelale ve ağlayan mağarayı görmek için serbest zaman veriyoruz.

Serbest zamanımızın sonunda bu doğa harikası mekandan ayrılıp Ayvalık'a doğru yola çıkıyoruz. Ayvalık Cunda Adasına ulaşıyor ve deniz kenarında balık menü olarak öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemeğin ardından eski Rum yerleşim yeri olan adayı gezmeye başlıyoruz. Eski Rum evleri ile dolu dar sokakları, müzeye dönüştürülmüş Taksiyarhis kilisesini gezip hediyelik eşya standlarında alış-veriş yapıyoruz.

Bu arada sakızlı kahve, ada lokması ve sakızlı dondurmanın da tadına bakmayı ihmal etmiyoruz. Burada geçireceğimiz güzel saatlerin sonunda aracımıza yerleşiyor ve dönüş hareketine geçiyoruz. Yolda verilecek ihtiyaç molasının ardından akşam saatlerinde İzmir'e ulaşıyoruz.