ATÇA – NAZİLLİ PAZARI YENİPAZAR GEZİSİ
HER PERŞEMBE

PROGRAM :

Sabah saat 07.00 dan itibaren belirlenen noktalardan siz değerli misafirlerimizi aracımıza alıyoruz ve yolculuğumuza başlıyoruz. ATÇA GÖNÜLHANI RESTORAN’da  muhteşem  bir ortamda alacağımız nefis  serpme köy kahvaltısının ardından aracımıza yerleşip Nazilli’ye geçiyoruz.Önce SİNAN DEDE TÜRBESİ’ni ziyaret ediyor, ardından Ünlü NAZİLLİ PAZARI için  serbest zaman veriyoruz. Pazarı gezip alışverişimizi tamamladıktan sonra  aracımıza yerleşip yine AYDIN’ın şirin bir ilçesi,  Efeler diyarı YENİPAZAR’a geçiyoruz. YENİPAZAR’a gelip pidesinin tadına bakmadan gitmek olmaz. Öğle yemeğinde ünlü  YENİPAZAR PİDESİnden yiyoruz. Ardından KURTULUŞ SAVAŞI sırasında bölgede düşmana ilk darbeyi vurarak AYDIN bölgesinde düşmanın ilerlemesini durdurmuş kahraman efe,   efelerin efesi YÖRÜK ALİ EFE’nin müzeye dönüştürülen evini geziyor, bahçesindeki heykeli önünde hatıra fotoğraflarımızı da çekiyoruz. Buradaki gezimizin sonunda aracımıza yerleşip dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Eğlence dolu geçecek yolculuğumuzun ardından akşam saatlerinde İzmir’e ulaşıyoruz.

Bir sonraki EGEDEN TURİZM organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz…