BAHARDA TİRE VE ÖDEMİŞ TURU
HER HAFTA SONU

PROGRAM:

Sabah 07.30 dan itibaren belirlenen noktalardan siz değerli misafirlerimizi alıyoruz ve yolculuğumuz başlıyor. Yolda uygun bir yerde vereceğimiz kahvaltı molasının ardından Tire'ye doğru yola devam ediyoruz. Tire'de keçeciliğin nasıl adeta bir sanata dönüştüğünü göreceğimiz keçe atölyesi ziyaretimizi yapıyor, keçeden yapılan şal, çanta, şapka, yelek gibi birçok üründen satın alma fırsatı da buluyoruz. Ardından gizli cennet DEREKAHVE'ye geçiyoruz. Ulu çınar ağaçları ile kaplı, akan suyun huzur veren sesi ve suda yüzen ördeklerin kartpostal tadındaki görüntüsü eşliğinde sabah kahvelerimizi yudumlayıp bu harika mekanda geçireceğimiz anları çekeceğimiz fotoğraflarla ölümsüzleştiriyoruz. Burada vereceğimiz molanın ardından Tire'ye veda edip Ödemiş'e ulaşıyoruz. Ödemiş'te önce YILDIZ KENT ARŞİV MÜZESİ'ni geziyor, ardından Ödemiş pazarı için serbest zaman veriyoruz. Uygun bir yerde öğle yemeğini aldıktan sonra BİRGİ'ye ulaşıyoruz. İmam-ı Birgi-vi Türbesi ve Aydınoğlu Mehmet Bey Cami ziyaretlerimizin sonunda 1200 rakımlı GÖLCÜK YAYLASIna doğru yolculuğa devam ediyoruz. GÖLCÜK beldesine ulaşıyor, göl kenarında doğa ile baş başa geçirmek üzere serbest zaman veriyoruz. Burada geçireceğimiz zamanımızın sonunda aracımıza yerleşiyor dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda vereceğimiz olağan molanın ardından İzmir'e ulaşıyoruz.

Bir sonraki EGEDEN TURİZM organizasyonumuzda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.