MANİSA SPIL NAZARKÖY TURU
HER HAFTA SONU

PROGRAM:

Sabah saat 07.30’da belirlenen noktadan  hareket ediyoruz. ÇİÇEKLİKÖY’de  vereceğimiz kahvaltı molasının ardından MANİSA’ya ulaşıyoruz. Burada her yıl yapılan MESİR ŞENLİKLERİ sırasında minaresinden her derde deva ünlü mesir macununun atıldığı SULTAN CAMİİ, MİMAR SİNAN’ın Ege Bölgesi’ndeki tek eseri olan MURADİYE CAMİİ  ve beylikler döneminde yöreye hakim olan SARUHAN BEY’in türbesini ziyaret ediyoruz. Buradan aracımıza binip Spil yolu başlangıcında bulunan  AĞLAYAN KAYA’yı da görüp ilginç hikayesini dinliyoruzve SPİL MİLLİ PARKI’na doğru yola çıkıyoruz.  SPİL MİLLİ PARKI’nda vereceğimiz serbest zaman sırasında mangalımızı yakıp öğle yemeği hazırlıklarımızı yaparken siz değerli misafirlerimiz de çam ağaçlarının arasında temiz havada çevreyi gezerek veya kıl çadırda sıcak içeceklerinizi yudumlayarak zamanınızı değerlendirebilirsiniz. Mangalımız hazır olunca   sucuk-ekmek ve içecek olarak öğle yemeğimizi aldıktan sonra bu doğa harikasına veda edip  aracımıza yerleşiyoruz. Yaklaşık 45 dk süren yolculuğun ardından  eski adıyla KURUDERE   yeni adıyla NAZARKÖY’e  ulaşıyoruz. NAZARKÖY’de önce   nazar boncuğu atölyelerini gezip ustalardan boncuk yapımını izliyoruz. Daha sonra serbest zamanımızda köy meydanındaki satış standlarından alış-verişimizi yapıyor ve köyü geziyoruz.  Buraya ayırdığımız sürenin sonunda aracımıza yerleşip  dönüş yolculuğuna geçiyoruz. Eğlence dolu geçirdiğimiz günün ardından akşam saatlerinde  İZMİR’e ulaşıyoruz.